[Ossm-members] Re: Instalacija samo na command intepreterl od RH9

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Wed Nov 26 23:10:02 UTC 2003

Burim напиша:

>rabota samo so komandnata linija (osnovnite komandi, nekoj editor, gcc,...),
>bez nikakov graficki interfejs.
>Koi paketi treba da se izberat preku instalacijata?

Vo anacondata kaj shto se biraat grupi na paketi kje gi odshtiklirash
GNOME i KDE i site drugi raboti shto ne ti trebaat. Za editor moesh da
si go instalirash vi ili da si simnesh GNU nano naknadno. gcc moesh da
go najdesh vo development grupata.

Za malce kje zaboraev, kje ja odshtiklirash i X window system grupata. :)

--
ufo