[Ossm-members] Re: usb printer Vtor pat

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Tue Oct 28 17:03:15 UTC 2003

> Probuvav i so cups, i so lpng.  Isto e.
> Ako pomaga :
> Koga ke go ugasam pa upalam printerot,  vo  "/var/log/messages"  stoi
> zapisano deka se pojavil usb ured na vtoriot usb, a mu naznacil broj 3.
> Ako ja povtoram operacijata gasi/pali togas mu naznacil broj 4, i se taka.
> No i pokraj toa ne prepoznava printer na nitu edna od ( vkupno osum) usb
> portite.
>
> Vo Windows, na printers/properties za printer port javuva EPSUSB1. I se
> razbira, si raboti ubavo, a toa me nervira.

> [...]

Не се нервирај де, за се има решение.
За да принташ на принтерот треба:
 - да постои комуникација со принтерот
 - да имаш софтвер кој ќе ги прави документите во форматот потребен за
печатење (cups е прилично одличен во ова, така да ти го препорачувам)

комуникацијата со принтерот во твојов случај иде преку usb, но треба да имаш
и подршка за соодветниот usb протокол (постои стандард за тоа).
Драјверот за usb-printer доаѓа автоматски со скоро сите современи 2.4.x
кернели
(провери со ls /lib/modules/`uname -r`/kernel/drivers/usb/printer.o)
и провери дали ти е учитам драјверов кога ќе го убациш принтерот...

Ако имаш hotplug на компјутерот драјверот би требало да е автоматски
учитан... после сето тоа можеш да го користиш /dev/usb/lp0 како обичен
паралелен принтер и тоа го подесуваш во cups.

Но, пробај со "echo HEllo world > /dev/usb/lp0" дали нешто ќе реагира
принтерот.

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

            It is easier to fix Unix than to live with NT.