[Ossm-members] Re: groklaw

Гоце Николов goce at mail.net.mk
Tue Oct 28 18:57:15 UTC 2003

Историчарите веруваат дека во вторник, 28 октомври 2003, во 12:17:34 часот
[Гринич +0100] (што е 12:17 каде што живеам јас) Дамјан напиша:

> fuck, Groklaw го пишува женско. cooool.

> P.S.
> (се извинувам заради очигледните вродени предрасуди и шовинизам)

Се сеќавам како вчера да беше...

Бевме гости на Јанко у 103-ка, пред скоро 2 години, јас Дамјан и др. Имаше
нешто јавувања у емисија и делевме награди, Linux CD. Се јавува женско и
бара да добие Linux. Дамјан упаува веднаш неколку блиц прашања, се
воодушевува и и ветува CD иако завршија. После разговорот му се јавува на
Грегор, му вика да нареже, и договара состанок со девојката за која во
моментот мислеше дека е dream come true во тогашното багра клубче (подрум).
Дојдовме таму, се напафкавме ко стоки - никој више не ни прави муабет и
доаѓа ТАА. Ружна - гроб. Дамјан видно разочаран се повчече во едно ќоше од
просторијата и го измачуваа мисли како тоа за момент можеше да ја заборави
девојка му.

Наворучение: Познавањето на ОС-от кој ти е ко библија не е доволно за брак
;)

П.С. Не знам зашто и луѓето на њуз мора да го читаат овој трач за
македонскиот им гуру :-)

--
Гоце
mailto:goce at mail.net.mk