[Ossm-members] Mi treba...

Marko Ivanoski marko24 at on.net.mk
Mon Apr 5 13:02:26 UTC 2004

> Zdravo, Linux korisnickata grupa za region na grad Bitola (Lugola), gi
> ima poveketo distribucii.
> Edinstveno ja nemame Xandros zaradi toa sto e komercijalna verzija.
> Znaci, mozam da ti gi ponudam MDK 10, MDK 9.2, SuSE 9.0 i Debian (2cd-a)
>
> Pisi,

Zdravo
Inace jas sum od Prilep taka da blisku sme:))
Super vi e ova sto ste napravile user group za BT. Vo prilep ima mnogu
clenovi na OSSM (linux korisnici), ama ne ni odi muabetot mnogu i nikoj
ne e zainteresiran za vaka zaednicki nekako da deluvame :)).

Pa za CD-ata mozi da se dogovorime za Debianot.
Me interesira koja verzija ja imas, i kako bi mozel da mi gi snimis (ili
za koja cena).
Aj da ne brzam so Debiano mnogu pa ke razmislam i  ke ti pisam ok?

Dali go imate Revolution Os Filmceto?

Pozdravi od Prilep
Marko