[Ossm-members] Re: Префлање системска Linux партиција [NEWS]

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Mon Apr 5 16:55:13 UTC 2004

> Имам проблем со инсталација на Linux; ниту една дистрибуција која сум ја
> пробал не вклучува поддршка сама по себе за мојот HPT370 RAID контролер
> интегриран на матичната.

хмм, мислам дека slackware-9.1 (или уште подобро -current) има подршка за
твојот контролер ако го бутираш cd-то со опцијата „ataraid.i“

> Бидејќи имам 2 хард дискови врзани во RAID 0,
> инсталацијата прекинува уште на почетокот, ми јавува дека нема каде да
> се инсталира со оглед да не го препознава RAID полето.

дали спомнав дека таквиот raid sucks ... што ќе правиш ако/кога ќе ја
смениш плочата?!?

> Е сега, прашањето ми е: како таа цела
> инсталација од стариот хард да ја префрлам на новите, по што сè ќе
> продолжи да си работи, а стариот хард ќе можам повторно да го извадам?

ги спремаш партициите на RAID-от како треба, правиш filesystem на нив и го
mount-ираш во - да речеме - /mnt/new

и после правиш:
        tar clf - / | tar xpvf - -C /mnt/new
со тоа си прекопирал све.. ама ќе треба да го чепнеш boot-loader-от за да
бутира од RAID-от ... хмм а како ќе го направиш тоа?!?

ps.
финтава што ја додадов во news:mk.comp.os.linux -> ossm-members скриптата
од mailman одлично работи :)

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

        Failure is not an option. It comes bundled with your Microsoft product.