[Ossm-members] Re: Ossm-members Digest, Vol 7, Issue 11

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Wed Apr 7 16:27:07 UTC 2004

За Nvidia дриверите треба да го причиташ убаво README фајлот таму се ти
пишува. Значи го /etc/X11/XF86Config-4 во секцијата Device, наместо "nv"
пишуваш "nvidia", наместо "DPMS" пишуваш "NvAGP""1" и толку.
За xmms треба во опциите да избереш звучен драјвер да ти биде ALSA, по
дифолт е ставен OSS. За LAN, треба да ја исклучиш опцијата „мрежен
хотплаг“ во контролниот центар за подесување на мрежната.

„Мислам дека МДК 10 не е баш како што треба.“

Мислам дека МДК 10 е баш како што треба само треба да се прати штампа :-)