[Ossm-members] Re: lugola.ossm.org.mk [NEWS]

Мирослав Дамјаноски obelix at mejl.kom.mk
Wed Apr 14 15:46:35 UTC 2004

Aleksandar Balalovski said the following on 13.04.2004 00:00:

> Еј замисли јас ја сменав денес големината на 12px ама тоа само за
> содржината на страната, линковите си остануваат на 10 се додека Џосеп не
> се реши да го поправи тоа, како да е до 10 Јуни ќе биди :) мислам груба
> проценка...хехе

> Александар

Мојот предлог би бил, наместо да користите фиксни големини на фонтовите
(пример велиме px) поарно би било да користите % или пак em.

Уште една сугестија, имено, ни оваа страна како ни страната на ОССМ не
користат валиден HTML (XHTML):
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Flugola.ossm.org.mk
(бонус би било доколку ги извадите табелите што се користат за layout, и
за таа намена употребите само CSS).