[Ossm-members] Re: HELP - PHP resources needed. [NEWS]

Tomislav Markovski tome at set.com.mk
Fri Apr 16 10:39:09 UTC 2004

On пет, 2004-04-16 at 01:11, InSides wrote:
> Не сум од Скопје, се надевам дека нема тоа да ми го сметаш за хендикеп. :)
>
> Некој книга посебно? Имам буџет од околу 3000 МКД за почеток за книги.

Мислам дека немаш потреба од никакви книги. Па не почнуваш од почеток,
веќе имаш искуство со ASP. Синтаксата е она што е различно, но верувај,
со неколку примери и се ќе ти стани јасно. Имаш на интернет бесконечно
многу ресурси за PHP, а самиот туториал од php.net ти е доволен за
почеток, и повеќе од тоа.

Буџетот нека ти послужи за плаќање телефонска сметка со која ќе висиш на
интернет и ќе симнуваш примери :-)