[Ossm-members] Re: Makedonija vo debian [NEWS]

Georgi Georgi
Wed Apr 21 18:00:13 UTC 2004

ip напиша:
> На news.individual.net има доста YU групи... Мислам дека ги нема само
> бинарните; би требало да ја има и yu.os.linux (ако постои). Бесплатен е и

Ја нема, кога ќе си се договорат меѓу себе на кои сервери да ја препраќаат
ќе ја читам и јас. :)

> со слободен пристап од било каде, но мора прво да се регистрираш, да добиеш
> user name и password на http://news.individual.net/
> Процедурата за регистрација трае 1-3 дена, додека да ти одговорат по mail.

Педери се овие го сменија името на серверот а никаде не ми пратија
известување и две недели чабе пробував да се логирам. :)

> Почнуваат со bih.*

Ха! Фала ги најдов. :)

--
Glisha