[Ossm-members] Re: Prasanje okolu Malina [NEWS]

Riste Pejov richie at macedonia.homelinux.org
Fri Apr 23 08:00:05 UTC 2004

Georgi at hedona.on.net.mk wrote:

>Alan Cox напиша:

Драг господине Кокс,
Јас навистина не приметив никаде во документи на ОССМ или пак во
законите на РМ, да стои дека ОССМ треба да биде единствената
организација од тој вид на нашиве простори. Со други зборови, слободно
можете да формирате организација која ќе се занимава со ГНУ/Линукс или
што и да било друго што ве интересира.

Од друга страна истотака не приметив дека на каков било начин да е
забрането некој да развива друга Линукс дистрибуција локализирана на
македонски, која нема да биде дел од проектот Малина.

Место за жигосување нема, затоа што никој од организацијата не е платен
да го работи она што го работи. Ако некој нешто работи од љубов, и сака
едноставно да го подари на остатокот од светот, не верувам дека морално
смее да се жигосува за тоа што си ја остварува својата љубов кон нешто.

Вашите фрустрации едностано можете да ги пренесете на друго место, каде
што најверојатно на некого ќе му значат нешто. Како лек за вашите
психички проблеми ви советувам правење прошетки низ градскиот парк,
интензивно општење со битија од спротивниот пол, и активно конзумирање
на течности кои во својот состав содржат етил алкохол.

Сепак, Слободен Софтвер Македонија е само реализација на дел од нашето
слободно време, а не наша животна определба или пак активност која
завзема по 10 часови во нашиот работен ден.

Искрено ваш,
Ристе Пејов - Слободен Софтвер Македонија