[Ossm-members] CD i za spisanieto Plugin - PC World Makedonija

zlochko at on.net.mk zlochko at on.net.mk
Tue Aug 24 11:57:49 UTC 2004

> Aj objasni za kakvaidea stanuva zbor, neam pojma za sto
> zboruvash, tredov nekako ic nema vrska.
> Sto treba da se napravi za vo Plugin ?!?!?

Neli kje rezhevte CD-a so sloboden software za PC Info+,
ili ja toa u pogreshna mailing lista se obrakjam?
Epa ako ne se obrakjam vo pogreshnata, togash i Plugin - PC
World Makedonija se zainteresirani za ist vid na sorabotka
dokolku sakate promocija na kauzata na OSSM niz Makedonija
i dokolku sekako naidete na mozhnost za zaednichka
sorabotka.

Ivan treba da gi kontaktira vo redakcija..ili pa nekoj od
izvrshniot odbor, ne znam kako ste vekje organizirani i da
padne dogovor.

...tolku!

Zlochko.