[Ossm-members] Re: www.ossm.org.mk down ?

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Sat Dec 11 22:23:16 UTC 2004

На 11 дек 2004 (сабота), Vladislav Bidikov напиша:

> rabotese. sto e rabotava ? nekoj da ne zaboravil da podmini dolgovi kaj
> provajderot ? ili ova samo mene ne mi go otvora ?? ili sajtot sto godini

Хостирањето na slobodensoftver.org.mk ни го дава ОнНет бесплатно за што сме
вечно благодарни.

Сајтот вчера падна, сега се дигна. До кога незнам, сепак е стар веќе. :)

p.s. Не му го давај сајтот на другар ти во америка уште некој ден пошто не
сите содржини се активни.

p.s.
Не го менувај само насловот, не стискај само reply на било која порака
напиши си нова порака ако е на нова тема.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!