[Ossm-members] qt programiranje

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Sun Dec 12 19:06:38 UTC 2004

On Saturday 11 December 2004 15:49, Jovan Kostovski wrote:
> Zdravo,
>
> Moze li neko da mi kaze kako da g konfiguriram
> qt-to za da raboti ok.
>
> Postojan ne mi naogja nekoi standardni biblioteki
> sto doagjaat so nego.
>
> Za programiranje koristam QtDesigner.
>
> osven QTDIR sto drugo treba da se podesi?

1. Што конкретно не ти наоѓа? Дали не ги наога за време на компајлирање или за
време на линкањето?

2. Покрај QTDIR треба да се има подесено и LD_LIBRARY_PATH, кое најчесто е
$QTDIR/lib, потоа PATH, каде се извршните датотеки на Qt (moc, qmake,
designer, assistant) и на крај помошните страни (manual pages), преку
променливата MANPATH, најчесто $QTDIR/man.

Веројатно ова ќе ти заврши работа, а можно е да имаш проблем и во самата *.про
датотека на проектот креиран од Дизајнерот.

Поздрав,
Александар