[Ossm-members] Re: TheOpenCD.mk

Томислав Марковски tome at users.ossm.org.mk
Thu Dec 16 07:52:19 UTC 2004

-----Original Message-----
From: ossm-members-bounces at hedona.on.net.mk On Behalf Of Arangel Angov

Filip Risteski напиша:

> Избриши го лукаутот од компјутер или смени си го оперативниот систем
> зашто ти нанесам тешки телесни повреди. >:o

Абе не мора до толку, само пробај вака да наместиш:
Tools / Options / Mail Format / International Options
Отштиклирај сè и одбери во Preferred encoding for outgoing messages: Unicode (UTF-8)

Ќе ти пројде без проблем (кај мене еве добро иде... или не?). Уште една работа, доколку можеш, стави друг SMTP сервер, наместо тој од Гмејл.
И ако не ги читаш пораките од Глиша, ваљда знаеш дека имаш опција View / Encoding / Cyrillic (ISO)
На крајот на краиштата, запрашај се една работа: вреди ли толку труд да вложиш за нешто, кога веќе сè ова е средено.

> Се зезам, не ти праам ништо. :)

Аха, и ја така викав коа користев слеквер, ама... ладни облоги...