[Ossm-members] Re: Firefox 0.8, no i Thunderbird 0.5

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Thu Feb 19 20:21:43 UTC 2004

На 18 фев 2004 (среда), Новица Наков напиша:

> Една реченица превод а? Пристап за дискусиони групи. Менито колку ќе биде
> широко?

Абе зашто ми ја нема пораката вчера што ја пишав? Хммм, еве пак ама не
сум толку љут колку вчера... :)

Не заебавај логиката ти е глупа, програмот е проектиран на англиски и
нормално е да ти делува вештачки на било кој друг јазик, зашто го
преведуваш остај го на англиски и ќе биде најубаво. :(

News никогаш нема да стане Њуз!!!
Смешно и глупо е така да стои во македонските преводи...има јасен и
еднозначен превод на news groups тоа е дискусиони групи.

Ептен, ептен ако мора компромис е да го оставиш на латиница.

п.с.
Зашто на mk.comp.os.linux и windows не ги ставиш линковите до
xpi-њата пошто глеам тука никој не ги ни пробал.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!