[Ossm-members] Re: OpenOffice и Slackware

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Fri Feb 20 11:35:20 UTC 2004

> Па нејќе.

Затоа што Глиша везе нема...
него уствари ја никогаш не сфатив како ги користи OO фонтовите... посебно
е проблемот со инсталерот. Откога ќе го инсталираш (јас го инсталирав
така на слепо - а можда има и опција за неинтерактивен инстал) самиот OO
има едно програмче „Printer Administration“ со кој ќе подесиш каде ти се
фонтовите и после тоа све супер си работи..

Кога ќе го користиш „Printer Administration“ не заборавај да штиклираш да
направи симболички линкови за да не ти ги копира фонтовите за џабе.

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

      Whoa...I did a 'zcat /vmlinuz > /dev/audio' and I think I heard
God...