[Ossm-members] Re: OpenOffice � Slackware

misos misos at mail.com.mk
Fri Feb 20 16:40:30 UTC 2004

На Friday, February 20, 2004, 4:02:12 PM, ти напиша:

ZT> Nema vo makedonskiot OO.o edna Procitaj datoteka bas za ovoj problem?

Има, ама нема решение за Слек. После ќе го пробам советот на дамјан.
Еве што пишува:

Pred instalacija treba da gi iskopirate TrueType fontovite od
corefonts.sourceforge.net ili od vasata Windows insalacija (windows/fonts) vo
nekoj od slednive direktoriumi zavisno od distribucijata koja ja koristite. Taka
dokolku koristite RedHat ili Mandrake fontovite treba da gi iskopirate vo nekoj
direktorium pod /usr/share/fonts (pr. /usr/share/fonts/ttfonts). Za SuSe
potrebno e da gi stavite vo /usr/X11R6/lib/X11/fonts/truetype/. Drugite
distribucii ne se testirani, no probajte gi gornite destinacii i sigurno edna od
niv ke proraboti. Dokolku i posle ova ne proraboti napisete ja komandata
"fc-cache" logirani kako root. Ovaa komanda treba da napravi vasite fontovi da
stanat dostapni na OpenOffice.org.

--
Поздрав,
 misos                            mailto: misos at mail.com.mk