[Ossm-members] Firefox, Thunderbird i Mozilla 1.6 na makedonski

Georgi Georgi
Mon Feb 23 00:29:28 UTC 2004

Накратко пошто ова е сепак usenet. ;)

Firefox на македонски
    http://www.ossm.org.mk/mozilla/firefox/download.html

Thunderbird на македонски
    http://www.ossm.org.mk/mozilla/thunderbird/

Инсталационо македонско XPI за цела Mozilla 1.6
    http://www.softver.org.mk/novica/mozilla-suite-1.6-mk-MK.xpi

____
Надолго:

Mozilla Firefox е слободен, open-source, меѓу-платформски и бесплатен веб
прелистувач за Windows, Linux, MacOS X и други оперативни системи.

Firefox ви овозможува да ги извршувате вашите активности на интернет
побрзо, посигурно и поефикасно одколку било кој друг интернет прелистувач.

Тој е мал, брз и лесен за користење, и нуди многу предности во однос на
другите веб прелистувачи, како на пр. прелистување со табови и способноста
за блокирање на непожелните скокачките прозорци. Firefox е иднината.

Firefox e целосно преведен на македонски јазик, повеќе информации ќе
најдете тука. (http://www.ossm.org.mk/mozilla/firefox/)

Најновата верзија може веднаш да ja симнете на вашиот компјутер одејќи на
линкот Преземања.

-----

Mozilla Thunderbird е моќен open-source клиент за е-пошта и дискусиони
групи за 2004 година и иднината. Вратете ја функционалноста на вашата
е-пошта.Вие сте повторно во контрола!
Мozilla Thunderbird поддржува напредна детекција и паметен начин да го
отстраните отпадот во вашата пошта, вклучуваќи и многу други корисни
можности.

И Mozilla Thunderbird е целосно превед на македонски јазик, ве молиме
проследете го линкот за да дознаете повеќе и да го симнете на вашиот
компјутер. ( http://www.slobodensoftver.org.mk/mozilla/thunderbird )

----

Исто така доколку сакате да го "помакедончите" целиот Mozilla пакет во
кој се вклучени интернет прелистувач, мејл клиент, клиент за муабетење,
irc клиент и HTML уредувач а врз кого се базираат горенаведените програми
отворете го овој линк откога ќе ја симнете целата верзија на Mozilla 1.6
на англиски. (http://www.softver.org.mk/novica/mozilla-suite-1.6-mk-MK.xpi)

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!