[Ossm-members] Re: Firefox, Thunderbird i Mozilla 1.6 na makedonski

Georgi Georgi
Wed Feb 25 22:55:08 UTC 2004

Tomislav Markovski напиша:

> Дефинитивно работи англиската верзија
> (thunderbird-0.5-i686-pc-linux-gtk2-gnu.tar.bz2)
> без проблеми, на веќе постоечкиот профил. Може грешам, но мислам дека
> македонската е компајлирана со гтк1, нека ме корегира авторот, но и
> самиот изглед на thunderbird е дефинитивно гтк1.

Ееее, во право си. :)
Кога сум ги симињал thunderbird англиските немало гтк2 верзија сум ја
симнал првата гтк верзија што ја видов мислејќи дека е гтк2.
За ден два ќе ставам гтк2. :)

До тогаш можеш сам да си направиш превод (ако си правиш вака секогаш ќе
имаш најсвеж билд можеш на nightly верзиите да ставаш)

1.
Симни го www.softver.org.mk/novica/thunderbird-0.5-mk-Mk.xpi
па преку Tools->Options->Extensions инсталирај го.

2.
Напраи chmod 664 chrome/*.jar

3.
Пушти го па исклучи го со.
./thunderbird -UILocale mk-MK -contentLocale MK

4.
Во chrome/chrome.rdf сите localeVersion="neshto" смени ги во
localeVersion="1.6"
(најверојатно треба да смениш само localeVersion="1.6b")

5.
Избриши ги сите профили.

6.
Пушти го thunderbird пак со
./thunderbird -UILocale mk-MK -contentLocale MK

7,8,9,10...
Следниот пат пуштај го само со ./thunderbird. :)

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!