[Ossm-members] usr 3cp2976

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Jan 6 13:39:32 UTC 2004

> se raboti odlichno, osven modemot (USRobotics 3cp2976, interen,
> hardverski).

Според тоа што го видов на google, модемов e PCI сериски модем - што е
добро... би требало а работи модемов без проблеми.

> vo shto e problemot?

не знам

> rabotata e vo toa shto nikako ne
> mozham da se povrzam na internet, koga se obiduvam da go activram
> modemot, linuxot mi javuva greshka deka ne mozhel da go activira
> modemot so error 8?! -shto li mu znachi ova?

linux-от сигурно не враќа "error 8" - некој програм го враќа тоа -
Кој??? и што проба да направиш/како го конфигурираше???

И ... напиши ја командата "dmesg" во терминал и побарај нешто "tty...."
и што вика таму... најдобро вака "dmesg | grep tty" и прати ваму.

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

                Where do you think you're going today?