[Ossm-members] Prevod GimP

Zlatko Trajceski zlat at bagra.org
Sun Jan 25 06:39:49 UTC 2004

On Sun, 25 Jan 2004 00:19:08 +0100, you wrote:

>Drugari- Sinoca go sobrav od net. source-ot za KBABEL, i deneska go iskompajliav.Taka da sega se pustam vo akcija-znam deka malku kasnam ama, ne mozev porano-smetajte na mene
>
>A nekoj da mi kazese kako se rakuva so ova???

Mislis na rakuvanje so KBabel?

Ako e odgovorot potvrden togas eve eden tekst napisan od Baze koj
podolgo vreme cekase da bide staven vo HTML format i da bide postaven
na web -

http://www.softver.org.mk/prevod/kbabel/

Sigurno ke najdete greski koi mi se promaknale pri html formatiranjeto
pa zatoa ke ve zamolam da gi prijavite.

--
m o reandmore and morea nd moreandmo r eandm ore andm ore