[Ossm-members] Re: Сајт на денот во денешно "Време" - Македонски Линукс

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Thu Jul 1 10:18:57 UTC 2004

На 01 јул 2004 (четврток), Arangel Angov напиша:

> Фак еј, изгледа она ани паблисити из гуд паблисити е вистина. Штотуку се
> сруши рекордот на посетеност на www.linux.net.mk.

Хмм, иако ossm.org.mk сајтот се спомнува како битен сајт посетеноста
негова не е рипната.

Изгледа многу малку луѓе им ја читаат онлајн верзијата, пошто логично ми
е барем над 70 луѓе да го посетат оссм.орг.мк од нивниот сајт.

http://www.ossm.org.mk/?s=statistika&detalno=referer#tabeli

А и посетеноста не е рипната, ако некој од весникот директно го
прекуцувал сајтот:

http://www.ossm.org.mk/?s=statistika&detalno=pomeseci&koj_mesec=6#tabeli
http://www.ossm.org.mk/?s=statistika&detalno=pomeseci&koj_mesec=7#tabeli

> Писмо сепак треба да се напише.

Си ја чул старата англиско-америчка-интернет народна:
"Don't feed the trolls!"

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!