[Ossm-members] Re: Re: Re: SFD во Македонија

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Thu Jul 8 19:16:14 UTC 2004

На 08 јул 2004 (четврток), Томислав Марковски напиша:

> Имаше мала грешка во парсирање на XML-от. Направив и мала корекција на
> некои преводи, барем она што можев да го забележам со proof-reading, и

XML-от не го чепкав јас.
Инаку да, колку што разгледав во право си за грешките што си ми ги поправил.

Освен за Интернет прегледувач -> Интернет разгледувач. Зашто сум убеден
дека browser го преведувавме како прегледувач?

Не се брза ништо. Кога имаш време поправи. Ако даваш нови забелешки прави ги
повторно на мојата оригинална копија.

Во сабота ќе им пратам финална верзија.

--
Glisha