[Ossm-members] Gemter v0.3 pre1

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Tue Jun 15 13:57:45 UTC 2004

Томислав Марковски wrote:

> [...]
Мислам сте ја згрешиле апликацијата. Гемтер не е за променување на
темите, туку за администрација во Интернет кафе...
Како и да е, ако заврни и да нема што да правите пробајте, ./configure
--prefix=/opt/kde; make; make install, освен Глиша не добив ама баш
никаков репорт за општи грешки некој да нашол, ама баш од никој а да не
зборуваме за репорт на багови...затоа во тек е превод на Гемтерот. Ај ќе
почекам ... ми хоупс

Алек >:o сандар