[Ossm-members] Re: Настан: ОССМ во Кочани

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Thu Jun 17 13:49:05 UTC 2004

> Јас сум сигурен за доаѓање. За презентација ќе мора да се пријави некој
> КДЕ-аш, зашто Гномот е за никаде со преводот. Јас би се пријавил за
> презентација на опенофис...
> Само, ќе треба да се договориме да се видиме и да се организираме добро,
> зашто ова во Кочани може да испадне добро, па да продолжиме низ цела
> македонија. ОССМ караван :-)

Вака сега. Планирано е, односно закажана е LIVE емисија на ТВ Кочани, со
телефонски јавувања, најверојатно во Петок ден пред настанот. Во таа
емисија ќе бидам гостин јас и евентуално уште некој ако се пријави. Во
склоп на таа емисија ќе се емитува Revolution OS.
Сега за презентациите. Има неколку варијанти. Сабота презентации,Недела
Install/Burn fest, или Сабота паралено презентации и Install/Burn, па
ако има навала да се продолжи и во Недела. Јас незнам дали ќе има
доволна посетеност за два дена (се надевам дека со оваа маркетиншка
кампања, ќе обезбедам), но во секој случај, салата е резервирана за два
дена од 09-17.

И треба да се договориме на време што презентации ќе има, за да пишува
на флаерите. Јас пак ќе ја повторам поканата до Александар да си го
презентира Gemter. Јас не можам да му помогнам околу тестирањето оти
имам  еден компјутер. Ама ако дојде ден пред тоа, имам едно типче тука
што озбилно размислува да стави во Интернет кафето Линукс и веќе има
ставено на серверот Mandrake, па ќе ставиме на уште еден компјутер и ќе
го истестираме таму. Ако има верзија за Windows, и работи преку SAMBA
уште подобро.

За флаерите. Ако некој знае печатница која би ги спонзорирала флаерите
нека каже. Милан Ѓорчевски од Велес, се нафати да го дизајнира флаерот.
Јас овде имам еден кандидат, му ги имам поправано Виндоус машините едно
20 пати ;-) кој као рече ај ќе видеме, ама не ми е многу сигурен.
И дај кажете на време кој ќе доаѓа, да средам за сместување.
Сендвичи најверојатно се обезбедени, пивото е 50 денари, жените се
авиони :-)

Поздрав