Re: [Ossm-members] Re: Настан: ОССМ во Кочани

Milan Gjorchevski misheg at mol.com.mk
Thu Jun 17 12:27:46 UTC 2004

> За флаерите. Ако некој знае печатница која би ги спонзорирала флаерите
> нека каже. Милан Ѓорчевски од Велес, се нафати да го дизајнира флаерот.
> Јас овде имам еден кандидат, му ги имам поправано Виндоус машините едно
> 20 пати ;-) кој као рече ај ќе видеме, ама не ми е многу сигурен.

Абе ганџата си ја тестирал пред време а? :) Не спомнав дека сум од Велес
никаде...од Скопје сум...како и да е :) Туку ја сум викенди на работа..а баш
сакав да дојдам....плус пола Кочани роднини...ех, ај следниот пат :/ Туку
ајде, спремај инфото, јас најдов супер пингвин баш ко што ми објасни, па да
го склепаме.