[Ossm-members] Re: MK Recnikot e onlajn

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Sat Jun 19 13:09:23 UTC 2004

На 18 јун 2004 (петок), decata at mt.net.mk напиша:

> Zdravo decki. Recnikot e pusten na net pa mozete da go proverete na users.
> ossm.org.mk/~zoki/ i taka. Kazuvajte zabeleski i idei so taka vi tekne na
> glavata pa koga ke zavse sesija ke go doraboteme. Pozdrav i cao.
>
> P.S. iam eden problem. U bazata na nekoi bukvi na krajo stava &. Ako nekoj znae

1. proba.css:::
    a:hover{ font-weight:bold;

Ова барем мене многу ми смена пошто кога менува од нормал во болд се
менува и ширината на зборот и без врска cве околу се мрда.

2. Нели е поубаво да не мора да одбираш македонски<->англиски или обратно
туку да го дава и тоа и тоа, а пошто едното го внесува на латиница а
другото на кирилица ти ќе можеш да одредиш што да бараш, a не тој
корисникот што пребарува.

Кверито да биде нешто како
SELECT * FROM rechnik WHERE (english like '$zbor') OR (macedonian like $zbor)

Е сега подредувањето е малку заебано како да биде? Али пошто ако некој
внесе латиница значи бара англиски може да проверуваш дали е на кирилица
$zbor, ако е тогаш да подредува по македонски ако не по англиски.

Е сега да видиш дали $zbor е на кирилица мене ми текна ова. Некој
друг може има боље решение?

// Ако има некоја самогласка сигурно е на кирилица. Збор без самогласки
// и без 'р' постои ли?
    $samoglaski = array('а','о','е','и','у','р');
    foreach ( $samoglaski as $i ) {
         if ( is_numeric( strpos($zbor,$i) ) ) { $kirilica = true; }
    }

И сега ако $kirilica е точно ќе биде 'ORDER BY macedonian' ако не 'ORDER
BY english'

3. Тоа со & мене не ми се случува кога ја импортирам базата од zoki.sql. Да
пробаш пак да ја инициализираш?

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!