[Ossm-members] Fwd: laptop

Darko Nikolovski darkon at npk.com.mk
Wed May 19 06:13:31 UTC 2004

Новица Наков wrote:

> Bi me interesiralo da imam e-mail na eden star laptop cij monitor i nadvoresno
> CD ne funkcioniraat. Na laptopot e instaliran LINUX, a namesto monitor kje
> mu najdam kabel za TV. Dali e ova izvodlivo i kolku bi cinelo da se napravi?

Прво нека каже што лаптоп е и колку мемморија има. Дали има мрежна
картицчка или нешро слично за да може да се инсталира на некој начин
линукс на него, или ако е инсталиран веќе, како што вика пораката можда
ќе треба да се додадат некои апликации или сл,. (Под ова да имам е-маил,
највероватно сака да каже дека сака да може да го користи за проверка ма
наил и сл,)

Тоа како планира да поврзе ТВ незнам, највероватно има ТВ излез лаптопот
ама не сум сигурен дека тој по дефаулт се активира со палење, или пак
дали може да се активира од биосот на лаптопот, така да тоа само може да
се проба да се подеси, сепак поаметно е на надворешен моинтор (има
поголема вероватност со некој прекинувач или комбинација на тастери на
тастатура лесно да се активира тој излез).

Колку би чинело, неам појма... тој што има време да и помигне нека си
каже. Ја би и го напраил и беспари, ама до 30 мај нема шанси да чепкам
ништо друго освен книгите за факултет, така да ако не се јави никој друг
слободно кажи и дека може да ме контактира но кажи и дека пред 30 мај
нема да можам да му посветам внимание на тој проблем

--
Regards,
Darko Nikolovski
e-mail: darkon at npk.com.mk