[Ossm-members] prezentacija

Dragan Jovanoski dbug at mt.net.mk
Wed May 26 11:19:20 UTC 2004

----- Original Message -----
From: "Новица Наков" <novica at bagra.org>
To: <ossm-members at hedona.on.net.mk>
Sent: Wednesday, May 26, 2004 9:55 AM
Subject: Re: [Ossm-members] prezentacija

Novica Nakov напиша:

> Planot e da se odrzi edna prezentacija

>Кој ќе ја држи презентацијата?

Prezentacijata ke ja odrzam jas, bidejki toa e moj proekt vo sklop na
fakultetot..

> da se pokanat i lugje od nadvor no ako mi dozvolat da pokanam

>Сакаш да ми кажеш дека не можеме без прашање да дојдеме и само да слушаме?

Jas ne sakam da ti go kazam toa ama moram bidejki takvi se pravilata na
Univerzitetot JIE. Za da vlezes vo univerzitetot treba da se najavis i da
dobies dozvola od sluzbata za obezbeduvanje koja najverojatno ke
iskontaktira so rektoratot. Bez prasanje nikoj ne moze da vleze pa makar i
da si vlegol kafe da se napies. Zatoa i postojat ID karti za sekoj koj
vleguva i izleguva vo univerzitetetot. Pravila Pravila.... :)))

> prezentaciski materijal od OSSM

>Лани држевме предавање за концептите на слободниот софтвер на новинарите на
>УКИМ што студираат. Презентацијата во OO.o формат ја има негде на сајтот на
>ОССМ, најверојатно линкот документи.

Ne mi treba prezentaciskiot materijal mene, bidejki jas imam se sto mi
treba. Mislev dokolku vie sakate vo tekot na prezentacijata da gi izlozam
vasite prezentaciski materijali kako CD-a, prevedeni proekti na mk i sl. na
site koi se zainteresirani da gi imaat. Toa ke vi dojde kako eden vid
reklama.

Dragan Jovanoski