[Ossm-members] rezenje

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Mon May 31 11:11:57 UTC 2004

> veke stegnav cancel i go instalirav mandrakot no xmms ne mi raboti samo pod
> kde pa si rekov da ne ima nesto vrska 4 cd a i ako moze da mi kazite dali
> mandrakot ima c++ i ako ima kade da go najdam

xmms не ти работи само под кде?!? треба појасно да ги опишуваш проблемите ...
Инаку веројатно нема никаква врска со 4-тото CD и веројатно не ти треба (ако и
постои).

него, направи ваков фајл: $HOME/.asoundrc
pcm.sndmix  {
    type dmix
    ipc_key 1024
    slave {
        pcm "hw:0,0"
        period_time 0
        rate 44100
    }
    bindings {
        0 0
        1 1
    }
}

pcm.!default {
    type plug
    slave.pcm "sndmix"
}

pcm.dsp0 {
    type plug
    slave.pcm "sndmix"
}

ctl.mixer0 {
    type hw
    card 0
}

и подеси во сите програми (xmms, kde) да користат ALSA output.

btw xmms е срање player, добри player-и се alsaplayer (одличен е технички ама
му фалат features), zinf (надежен е, има скоро све што ми треба од player -
но има мали багови).

--
дамјан