[Ossm-members] Zamena na ntx access server

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Mon Nov 8 16:44:51 UTC 2004

> Znae li nekoj nekoj ekvivalent na windows ntx access server na linux?

што е тоа "ntx access server", тоа е некој протокол? стандарден е?

> Sto e idejata?
> Ima nekoj LAN sto ima pristap na internet. Arno ama treba
> nekoi korisnici sto se nadvor od mrezata da pristapuvaat
> do internet preku  LANot. Nadrvoresniot korisnik vrti na
> modem koj se naogja vo LAN-ot, mu se dodeluva IP adresa (nekoe
> uredce naraceno "moxa" ne sum cu za nego) i posle odi na
> ntx server za da se proveri dali toj korisnik ima pravo da pristapi
> do internet.

Ако имаш модем на некој Linux компјутер директно тогаш на Linux-от одредуваш
кои user-и (со кој password) може да се конектираат (преку {ch|p}ap-secrets
фајловите што ги спомна Васко).

Покомплицираната варијанта е користење на Radius (стандарден проткол за
автентикација, авторизација и accounting) ... but thats a whole another
story.

--
дамјан

                           Reboot America.