[Ossm-members] nacionalna IT strategija

Gjoko Jovanovski zlochko at on.net.mk
Thu Nov 18 14:57:10 UTC 2004

|Инаку структурата им е КИТ, ЕТФ, ПМФ, ЈИЕ, Влада, Здравство, ЕФ, неколку
|фирми за информатичка технологија (он.нет,марнет...) и има двајца кој
|се напишани како НВО - Петров Јован , Филип Стојановски
|Мене имињата ништо не ми значат и не сум сигурен дали ова НВО= невладина
|организација или нешто друго.

Хм. :) Работите по се изгледа се менуваат. Значи имаме и невладини
организации, претпоставувам дека Филип е претставник на МЦМС. Инаку го
знаете... особено е популарен на Багра.орг каде што имаше проблеми со
„раководните кадри“ на сајтот. Филип не треба да ми се заблагодаруваш на
рекламата... навистина. ;-)

Јован Петров.. име и презиме што ми е неверојатно познато, но не ми текнува
од каде.

Ај еден копи-пејст од сајтот:
<snif>... формирана е Комисија за информатичка технологија (КИТ), во состав:

    1. м-р Јани Макрадули, претседател
    2. Софче Јовановска
    3. м-р Арбена Кадриу
    4. Цветанка Кузмановска и
    5. Филип Ивановски.

Да си пукне чоек од мака... оној што беше во директни преговори со МС заедно
со Шеќеринска како претставник на владата, тој е и претседател на
комисијата. :))

Дали некој ги препознава останатите имиња од листата? Да видиме колку се тие
достапни.

Злочко.