[Ossm-members] Re: Re: stardict

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Tue Sep 7 14:08:12 UTC 2004

На 07 сеп 2004 (вторник), Ivan Stojmirov напиша:

> Ја проба со друг речник? Сигурно си утнал нешто.
> Никој досега не се пожалил дека не работи под Линукс.

Најдов како да го регенерирам проблемот, ама зашто се појавува појма неам.

Све работи во ред(*) но кога во самиот програм во полето за внесување ќе
внесеш нешто на кирилица одма паѓа. После секое наредно вклучување веднаш
паѓа, со ресетирање на компјутерот(ваљда само Х) се враќа све на почеток и
е во ред се додека не внесеш нешто на кирилица.

Gnome2.6; GTK+2.4.3; пакетот за Slackware не е мој пошто ако сакам да го
компајлирам ми јавува неки GTK грешки дека разни ствари не му се
декларирани како што треба.

(*) Да речеме солидно пребарува англиски зборови и за тие што ќе ги најде
дава соодветно македонски превод, ама македонски зборови многу лошо ги
преведува на англиски. Го проба ли некој друг?

Се на се не сум задоволен, можда за windows е подобро?

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!