[Ossm-members] Re: mal a mozi i golem problem

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Wed Sep 8 17:30:04 UTC 2004

На 07 сеп 2004 (вторник), Goce Andonoski напиша:

>  Podobro ke si gi poracav po posta da mi gi ispratat od OSSM
>
>  >>Posto jas sum pretstavnik na OSSM vo Prilep samo da znaes deka ako

Само да ве поправам.
"Слободен Софтвер Македонија" не продава дискови со дистрибуции и нема
никакви преставници кои продаваат дискови во нејзино име.

Листата на луѓето на www.ossm.org.mk/?s=sakamslobodensoftver е само да
помогне полесно да се дојде до дистрибуција и ОССМ не добива никакви пари
од продажбата на било какви дискови.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!