[Ossm-members] debian, debian installer i ISO-3166

Новица Наков novica at bagra.org
Wed Sep 15 16:43:24 UTC 2004

Разговарав нешто со Christian Perrier <bubulle at debian.org> од Debian за
преведување на инсталерот. Ако некој сака може да го започне тоа преведување.
Станува збор за околу 2000 + нешто ситно линии. Не знам каква корист би имале
од ова, пошто колку што знам само Стојмир користи debian. Или можеби има и
други (нови?) кои не се претставиле?

Како и да е, мал дел од преписката:

It is obvsiously
likely that the name (Macedonia, FYRO - моја забелешка) will change in the
future so I think that we can be convinced that using "Macedonia" as "Common
name" (the one which will appear in the country choce part of the installer)
is needed before releasing Debian.

So, please, if you want to see this change, just file a bug report
against the "iso-codes" Debian package:

Send a mail to "submit at bugs.debian.org". In the mail body, put:

Package: iso-codes

Then put come explanations about your request of changing the "Common
name" of MK to "Macedonia".

Така, ако некој сака да среди барем дел од проблемот што го разгледувавме со
месеци наназад, нека го напише овој баг рипорт. И, што е многу важно, кога ќе
пишува нека биде учтив.

Ако нешто друго ве интересира прашајте... мене сега ме мрзи уште да куцам.

--
Новица

Who so would be a man must be a nonconformist.