[Ossm-members] Re: linux.net.mk

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Thu Sep 16 07:01:54 UTC 2004

Nikola Vanevski wrote:
> Два+ месеци се разумно време за да се постигне brute force напад ... Ако
> некој имал живци да троши два месеци на таква работа (добро, знаеме дека
> се работи за тврдоглав народ). Phpnuke користи системски акаунти или
> свои? Ако се негови и користи симетричен алгоритам на криптирање, два
> месеци звучи како разумен период на погодување. Немаш логирани некои
> обиди на неуспешни најавувања?
>
> Ај да не бидам мрмкало, ама password aging  испаѓа добра опција после се...

Абе кој го знае... Тоа phpnuke е швајцарско сирење. Едноставно неможеш
да постигнеш да бидеш up2date со security закрпи. Башка, ние
најверојатно си настапивме премногу опуштено. Тоа е критичната грешка.

Јебеш... памет у глава за понатаму.

Само, ме нервира што одеднаш листава се разработи поради оваква тема.
Некое продуктивно муабетче? Немаме инспирација?

--
Your lucky number is 3552664958674928.  Watch for it everywhere.