[Ossm-members] Re: najverpojatno prva (pogolema "ne-kompjuterska") firma vo Bitola kojasto e 100% na gnu/linux

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Wed Apr 20 17:25:16 UTC 2005

Aleksandar Balalovski напиша:

>Lugola go pozdravuva cinot na prefrluvanje so napomena deka ova e vtor slucaj
>firma da funkcionira pod Linux operativen sistem koristejki 100% sloboden
>softver, se razbira vo Juli minatata godina Apteka Sophora zapocna so
>koristenje na GNU/Linux.

Ова за сите е наменетно не само за Александар.
Што се случи со кирилица? Последен пат кога проверив тоа се користеше за
комуникација на листава. Што е проблемот? Ако има некој проблем со
подесување на кирилична тастатура нека каже и ќе му помогнеме. Доста ми
е да дежурам на листава. Прочитајте бонтон или направете unsubsribe.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk