[Ossm-members] Re: Pomos za Linux

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Wed Apr 27 19:22:29 UTC 2005

Arangel Angov wrote:

> Имам ист, за десет секунди се конфигурира во Федора. :)

Убеден сум дека е до мене, а не до Мандрак.

> Нема ништо слично на kppp за pppoE врска јас колку што знам. Во принцип

Случајно најдов некое програмче со име Tkpppoe. Ми даде надежи, но вели
дека грешно ја креирам врската.

> за воспоставување на врската сите дистрибуции кои што сум ги сретнал (на
> кои што сум се врзал на овој начин) користат pppoeconf или adsl-setup.
> Ако најдеш pppoeconf пакет за Мендрејк наједноставно ќе завршиш работа.

Сега ќе побарам.

> Откако ќе го инсталираш, пушташ pppoeconf во конзола и внесуваш
> информации за врската. Немој да забораиш user at mt.net.mk ја го утнав тоа
> еднаш и се чудев пола саат зашто не ми работи. :0 Пред да заврши

Па во ова програмче ми вика да не го ставам mt.net.mk, кај user. Ќе
пробам сега да го ставам.

> конфигурирањето на врската ќе те праша дали сакаш при подигнување на
> системот да ти се подигне и pppoe врската, ако нејќеш така можеш да ја
> подигнуваш рачно со командата „pon“.

Чекај да стигам до таму. ;)

> Тоа, не знам што друго. Пробувај малце :) Јес да со мендрејкот би
> требало без проблеми да направиш pppoe врска преку тоа контролниот
> центар ама стварно не знам што би можело да биде проблемот и зашто не
> работи.. :\

Па не знам ни јас. Се врви како што треба. Само изгледа дека грешно ја
креирам врската.

Деан.

Благодарам за помошта.