[Ossm-members] Re: Pomos za Linux

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Wed Apr 27 19:52:09 UTC 2005

Vladislav Bidikov wrote:

>Ideme vo lesni 3 cekori
>

>Ako zaglavis kazi ...

;)

Извини, ова јас си се смеам самиот себе.

Вака стојат работите.

Оваа порака ја пишувам преку Linux. Некако успеав да се поврзам, но не
знам ни самиот како. Инаку во меѓувеме нешто зафркав со eth0. Мрежната
едноставни ни на boot не се иницијализира, а потоа adsl помина и еве ме
на net.

Во секој случај ќе пробам ова да го средам.
Ќе ги пробам овие чекори коишто ми ги предлагаш.

Интересно ми е тоа што кога немав конекција кон интернет, компјутерот и
модемот се гледаа преку ping, а сега бидејќи мрежната не реагира, нема
ping, но ме има мене на нет.

Најверојатно нешто јас утнував она со user at mt.net.mk.

Да не должам, благодатам. Ова ќе го средам и во моите мисли, а ако ме
поддржите ќе напишам како треба да оди (барем со мојот модем), па да го
ставиме на linux.net.org, за да си ја чика главата секој вака како мене.

Поздав,
Деан.