[Ossm-members] Open your mind...

Kristijan Spirov kristijan.spirov at stb.com.mk
Sun Aug 28 11:08:29 UTC 2005

Хмм..?

"Слободен софтвер = размислувај слободно"
"Користи слободен софтвер, размислувај слободно"
"Користи слободен софтвер, биди свој"

Или уште послободнософтверски:

"Размисли пред следниот ENTER, постои слободен софтвер"
"Излези од чаурата, користи слободен софтвер"
"Ослободи се од стегите, користи слободен софтвер"
"Не губи надеж, постои слободен софтвер"
"Биди отворен за слободниот софтвер"
"Почувствувај ја слободата. Користи слободен софтвер."
"Придружи се на слободните. Користи слободен софтвер."

Крис