Fwd: Re: [Ossm-members] SuSe 10 video pleeri

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Fri Dec 9 19:35:55 UTC 2005

Andonoski Goce напиша:

>Ako mozi da mi kazis koja e stranata na mplayer posto toj sto jas go simnav

Ако бараш mplayer упишуваш во Гугл mplayer и на прво место ти ја дава
страната http://www.mplayerhq.hu/homepage/design7/news.html
Таму имаш mplayer во изворен код, кој ќе го компајлираш и ќе работи
перфектно. Пред тоа симни ги win32 кодеците и отпакувај ги во /usr/lib/win32
При компајлирањето дај му ја патеката на мплеер до нив и си свршил
работа (мада avi, mpg, mpeg, mov, доаѓаат вградено во него). За да ја
видиш наредбата како да му ја дадеш патеката но и други корисни опции
упишуваш во распакуваната архива од мплеер ./configure --help па коа ќе
ги упишеш сите опции следи make и make install.