[Ossm-members] TV tuner remote control

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Tue Dec 20 14:09:10 UTC 2005

> Inno3D Smart TV-PCI VIDEO Capture+TV Tuner+Radio+Remote Control

ова тука мислам дека кажува се
http://www.linuxtv.org/v4lwiki/index.php/Remote_controllers

> Да третирано е како обична тастатура али чудно ми е, исто и проблем,
> што не можам да најдам кај е сетирано сето тоа.

нигде не е сетирано, драјверот за картицата го пријавува како input device,
т.е. како тастатура.

> Со „xev" го дава ова али само за копчињата што претходно напоменав дека
> работат:

Аха, значи ова е проблемот со X-от, т.е. со неговиот драјвер за тастатура кој
е сериозно ограничен... Значи сепак ќе мора да ставиш lirc како што пишува на
страната горе што ја пратив... или да чекаш Xorg 6.9 кој ќе има подршка за
Linux input системот.

--
дамјан

     The three Rs of Microsoft support: Retry, Reboot, Reinstall.