[Ossm-members] "Slobodniot disk" - bonus pack?

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Mon Jan 3 01:25:36 UTC 2005

Слободниот диск (TheOpenCD) е некаде 620 мега. Сакам да додадеме и други
работи - нешто како бонус работи кои не се програми. Има некој идеја што?

Јас ги додадов:
- http://www.slobodensoftver.org.mk/OktomvriskiDokumenti/ - офлајн верзија
- http://sakamdaznam.slobodensoftver.org.mk/ - офлајн верзија
- comparing_the_gpl_to_eula.pdf (ова е на англиски)
- MinisterstvoZaFinansii
    - statija_4.pdf
    - vodic_za_gnupg_i_gpgshell.pdf
- SlobodenSoftverMakedonija
    - logo-ossm.svg
    - pamflet.pdf
    - prezentacii/ooo_prezentacija_infocom2003.sxi
    - prezentacii/prezentacija-idninovinari.sxi
    - prezentacii/osm-ohrid2003.sxi
    - prezentacii/funkcioniranje_FOSS_zaednica.sxi

Пред се ми треба помош за ваквите работи(текстови, документи) дали има
уште нешто што би можело да се стави, а мене не ми текнало? Особено наши
македонски?

Инаку јас ги ставив плус и овие слободни работи, што ми се нашле на
компјутер. И за ова сугестии?

- Икони, овие додуше се png(и windows нема многу да ги сака како икони) но
  како web-сликички може на некој да му користат. ГПЛ се и не се баш
  мали(56МБ).
    - Aqua
    - Noia KDE 0.95/
    - Noia Warm KDE 0.95/
- Слики(десктоп слики)
    - dynamicduo.tiff
    - penguin.eps
    - 1601-akua.png
    - 4991-sheet metal2.jpg
    - KILLBILLYELLOW.jpg
    - LinuxBadBoys.png
    - TheIncoparableTux/
    - Tux-Linux_1024x768.png

п.с. Среќна нова година. Ви посакувам со нови сили ударнички во новата
2005 година да си постигнете нови работни и лични победи.
--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!