[Ossm-members] problem so cedega

Zoran Dimovski zoki at email.com
Mon Jan 3 19:58:14 UTC 2005

> Zdravo
> Ja spustiv novata verzija na cedega ¨cedega-4.2-1¨
> vo rpm paket i ja instalirav na mojata fedora core3. E
> sega koga probuvam da startuvam nekoja aplikacija mi
> se javuva sledniov problem:
>
> wine: chdir to
> /home/dejan/.transgaming/wineserver-localhost.localdomain
> : No such file or directory
>
> Probav da go napravam folderot
> wineserver-localhost.localdomain ama za cabe bese.
> Isto taka na google pobarav resenie ama najdov samo
> macenici kako mene koi go imaat istiot problem i so
> [...]

citni go helpot na cedega i se ke ti stane jasno. treba da napravaes nekoi cekori pred da poces da koristes cedega. E sega ako instaliras preku point2play togas moze da se jave nekoj problem ama ne bi trebalo. jas veke 3 godini aktivno koristam winex pa sega cedega i ne sum imal nikakvi problemi ama mislam deka resenieto treba da go ima vo helpot vo point2play.
Pozdrav Zoki.