[Ossm-members] Re: "Slobodniot disk" - bonus pack?

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Wed Jan 5 00:15:02 UTC 2005

На 04 јан 2005 (вторник), Dean Josevski напиша:

> Ако се бара само идеја, а нe работа. :))

Претежно да, идеи се бараат. :)

> Можеби некоја секвенца од Revolution OS, vo DivX.

Во 1.4 доаѓаше трејлерот на Revolution OS. Не сум запознаен зашто во OpenCD2.0
го нема, можеби нема место (незнам колкав е).

Во нашата верзија јас не ја гледам поента да го ставиме накнадно(т.е. да се
трудиме да му направиме место), пошто нема од каде тука да го купат легално
македонците.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!