[Ossm-members] „е“ со апостроф

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Mon Jan 24 14:56:35 UTC 2005

> Кај мене е compose + копчето до 1 (~) + е.

во иднина (ваљда од следниот Xorg release) нема да има потреба од Compose,
т.е. комбинацијата ќе биде (кога си во кириличен режим): grave (`) + е (или
и)... со други зборови во кириличната тастатура копчето grave е дефинирано
како dead_grave. Два пати на dead_grave се добива grave.

Инаку тоа е копчето лево од кецот.

--
дамјан

            It is easier to fix Unix than to live with NT.