[Ossm-members] Prasanje

Igor igor at sam.com.mk
Wed Jun 1 08:59:08 UTC 2005

Zdravo Lugje !!!
Eve jas sum Igor i kolku tolku go znam Linuxot i imam isprobano nad 30 razlicni paketi na Linux.
E sega malku nesto ne mi e nejasno .. ?@#$@# !!!!
Gi imam skoro site novi ISO cd-a na Linux .. Mandrak mi ostana taka kako eden podobar Linux (zaedno so BSD).
Pa sega novata limited verzija gledam deka nemozam da ja downloadiram bez da platam, a karticka nemam (pocnavme so plakjanje????).
Bidejki rabotam cel den aktivno i mnogu malku imam vreme da pregledam novi forumi ili novi informacii okolu i za ovaa tema bi sakal da prasam dali nekoj vo MKD go ima najnoviot Mandrak  (Mandriva limited edition) ?ili pak nekoj link za download??? - bi sakal da go imam.

Pa ve molam ako nekoj go ima neka mi pise.
Za site koj im treba Slackware, Mandrake 9.2, Ubuntu, Suse, BSD, College-Linux, TSL, Knoppix, Turbo-Linux, Gentto ..... neka pisat ke se dogovorime .

Moze malku sum dosaden, ama so da pravam :)
Pozdrav
igor at sam.com.mk