[Ossm-members] Re: 10ти јуни, настан

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Tue Jun 7 00:33:51 UTC 2005

Arangel Angov wrote:

> Jovan Kostovski напиша:

> Пошто немаше и некој интерес да се помогне финансиски не ни продолжив
> да ја бркам работата. Таму ќе има многу луѓе ја со моите 50 цедиња
> подобро и да не одам.. Ако најдеш 1000 цедиња, ајде ќе праиме.. :\ Не
> е проблем да се изрежат и да се напраат памфлетите за 2-3 дена.

woooooooooow братче 1000 цд-а??????? Е кој ќе ти земе толку доволно е да
се има 100 и нема потреба од повеќе или пак 200 што и тоа мислам дека
нема да ги земат ама ајде бе 1000??? Нели е многу тоа? Еве јас се нудам
да дадам 20 цд-а со тоа што треба+режење само нека се каже што треба ок?

Поздрав Зоки.