[Ossm-members] Wordpress prevod

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Mar 23 00:33:21 UTC 2005

Jovan Kostovski wrote:

>Ќе може ли двајцата да ми пратите преводи.
>Се мислам што верзија на блогот  да ставам
>дали 1.3 или 1.5
>
>ПОЗДРАВ, Чомбе

Значи еве го преводот за 1.5 и пошто веќе 3 дена Јован ми нема пратено
ништо околу преводот со WordPress јас ќе продолжам да го преведувам.
Тековниот статус на преводот е 173 непреведени од 893 стринга превод.
Можам да кажам дека администрацијата е 90% на македонски и за максимум
недела време (со поправање на некои грешки) ќе го има преведено комплет
на македонски. Сега кој сака може да го земе и да го тестира дали е ок.
Кај мене инсталацијата не е на македонски иако е преведена а останатиот
превод е во ред (со некои исклучоци, сеуште не ми е јасно зошто не се
преведени, но...).
Потсетување: за WordPress на македонски треба да се направи следново>
во папката wp-includes треба да се создаде нова папка со име languages и
во неа да се сместе mk_MK.mo и потоа во датотеката wp-config.php еден
ред треба да изгледа вака define ('WPLANG', 'mk_MK');
Тоа е тоа. Ако имате забелешки за преводот пратете ми на поштата.
мк_МК.мо ја имате како атачмент.

Поздрав Зоки.