[Ossm-members] Re: Re: Банери за Фајрфокс на македонски

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Mon Mar 28 22:56:52 UTC 2005

На 28 мар 2005 (понеделник), Новица Наков напиша:

> htpp? :)
>
> Инаку, не ми се свиѓа тоа ???прелистувач од доверба???. Нешто друго да се стави
> може?

Мене лично многу ми се допаѓа како слободен превод на
"The Browser you can trust". Евентуално може да се членува.

А што сакаш да стои? Низ страната одма ќе го смениме, a за банерите
направи нови без тоа па нека има и такви и такви. Мене ме мрзи да ги
преправам.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!